تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی دلم مونده رو دستم

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی دلم مونده رو دستم با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

این آهنگ از آلبوم مخاطب خاص علی عبدالمالکی میباشد.

Download New Music Ali Abdolmaleki Delam Moonde Roo Dastam

    

 

     پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید



 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 64 
Download



متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی دلم مونده رو دستم

دلم مونده رو دستم هنوز منتظر هستم
برم یا که بمونم آخه بد جوری خستم
واست دل بی قراره چشات گیرایی داره
دلم مونده رو دستم چی میشه بگی آره
بیا قلبمو نشکن نگیر عشقتو از من
همه دنیا رو گشتم نبود مثل تو اصلا
آهای آروم جونم نذار تنها بمونم
بدون تو نمیشه نمیشه نمیتونم
دیوونمو میدونمو من بی تو نمیتونمو
واسه تو میدم جونمو سر بذار روی شونمو
آرومم کن …
این قلب من احساسیه عشقم بی رودرواسیه
از دوری دلم آسیه عاشق تو وسواسیه
بیا خوبم کن …

دستات پره آرامشه برق چشمام از خواهشه
قفله قلب تو وا بشه این همون که میخوامشه
دوست دارم …
من دل به چشات بستمو بدجور به تو وابستمو
تا هر جا بگی هستمو از دوریه تو خستمو
دوست دارم …

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

متن آهنگ علی عبدالمالکی دلم مونده رو دستم

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

دلم مونده رو دستم هنوز منتظر هستم
برم یا که بمونم آخه بد جوری خستم
واست دل بی قراره چشات گیرایی داره
دلم مونده رو دستم چی میشه بگی آره
بیا قلبمو نشکن نگیر عشقتو از من
همه دنیا رو گشتم نبود مثل تو اصلا
آهای آروم جونم نذار تنها بمونم
بدون تو نمیشه نمیشه نمیتونم
دیوونمو میدونمو من بی تو نمیتونمو
واسه تو میدم جونمو سر بذار روی شونمو
آرومم کن …
این قلب من احساسیه عشقم بی رودرواسیه
از دوری دلم آسیه عاشق تو وسواسیه
بیا خوبم کن …

دستات پره آرامشه برق چشمام از خواهشه
قفله قلب تو وا بشه این همون که میخوامشه
دوست دارم …
من دل به چشات بستمو بدجور به تو وابستمو
تا هر جا بگی هستمو از دوریه تو خستمو
دوست دارم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد