تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید شهاب تیام همه چی خوبه

دانلود آهنگ جدید شهاب تیام همه چی خوبه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

Download New Music Shahab Tiam Hame Chi Khoobe

  

   پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید  


 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 

دانلود آهنگ همه چی خوبه شهاب تیام

تو رو میخوام بیا کنار من باش تو گل بهار من باش , هرچی بخوای همونه
تو که باشی هوام مثل بهشته,چقد خوبه که عشقت تو قلب من میمونه
با تو همه چی خوبه بی تو دلم آشوبه اگه تو بگی دیگه دارم هواتو
باتو چیزی کم ندارم غصه و غم ندارم تو نگیر ازم عزیزم مهر و وفاتو دارم هواتو
همه چیزم تویی بی تو میمیرم تا دستاتو میگیرم چه زیبا میشه حالم
تویی جونم دلم پیش تو شاده چقد آروم و ساده شدی فکر و خیالم
با تو همه چی خوبه بی تو دلم آشوبه اگه تو بگی دیگه دارم هواتو
باتو چیزی کم ندارم غصه و غم ندارم تو نگیر ازم عزیزم مهر و وفاتو دارم هواتو


متن آهنگ همه چی خوبه شهاب تیام


کاش بدونی عشقی که تو دادی شده دلیل شادی برای خستگیهام
کاش بدونی من بجز عشق پاکت بجز شرم نگاهت ازت چیزی نمیخوام
با تو همه چی خوبه بی تو دلم آشوبه اگه تو بگی دیگه دارم هواتو
باتو چیزی کم ندارم غصه و غم ندارم تو نگیر ازم عزیزم مهر و وفاتو دارم هواتو
متن آهنگ همه چی خوبه شهاب تیام
کاش بدونی عشقی که تو دادی شده دلیل شادی برای خستگیهام
کاش بدونی من بجز عشق پاکت بجز شرم نگاهت ازت چیزی نمیخوام
با تو همه چی خوبه بی تو دلم آشوبه اگه تو بگی دیگه دارم هواتو
باتو چیزی کم ندارم غصه و غم ندارم تو نگیر ازم عزیزم مهر و وفاتو دارم هواتو



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد