تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بارون پاییزی

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بارون پاییزی با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه و آهنگ : یوسف زمانی , تنظیم : ناصر عباسی , عکس و کاور : جواد پرتوی

Download New Music Yousef zamani Baroon Paeizi

        

    پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید  


 

دانلود آهنگ بارون پاییزی یوسف زمانی


دانلود آهنگ با کیفیت 320 

Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 



 

متن آهنگ جدید یوسف زمانی بنام بارون پاییزی :

تا میخندی قلبم دلشوره داره یه غریبه این خنده ها رو نبینه
شیرینه خنده های رویاییت
دلو میکشونه به هر جایی
نمی دونم چی شد نفس شدی برام که بشم عاشقت یه عاشق بی حواس
عاشقی که جونشو برات میده
مث ما دو تا هیچکی ندیده
عاشقتم مثل بارون پاییزی واسه من عزیزی
دیونت شده قلبمو روزو شبام شده عشق بازی
حاله قلب من با تو خوبه واسه توئه که داره میکوبه
آخه هیچ موقع قبل تو عاشق کسی نبوده
عاشقتم مثل بارون پاییزی واسه من عزیزی
دیونت شده قلبمو روزو شبام شده عشق بازی
حاله قلب من با تو خوبه واسه توئه که داره میکوبه
آخه هیچ موقع قبل تو عاشق کسی نبوده
هر چی روزا گذشت تو عزیز تر شدی
پا به پایه قلبم توام عاشق تر شدی
چشمات یه جاذبه ای داره که قلبمو به زانو در میاره
عشق ما باید تک باشه رمز بینمون چشمک باشه
عاشقتم یه عاشق دل داده که دلشو به دله تو داده
عاشقتم مثل بارون پاییزی واسه من عزیزی
دیونت شده قلبمو روزو شبام شده عشق بازی
حاله قلب من با تو خوبه واسه توئه که داره میکوبه
عاشقتم مثل بارون پاییزی واسه من عزیزی
دیونت شده قلبمو روزو شبام شده عشق بازی
حالا قلب من با تو خوبه واسه توئه که داره میکوبه





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد