تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی پا به پات

دانلود آهنگ جدید علی اصحابی پا به پات با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه : عبدالجبار کاکائی ، آهنگ و تنظیم : پازل باند

Download New Music Ali Ashabi Pa be Pat

           
  پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید  


 

دانلود آهنگ پا به پات  علی اصحابی

دانلود آهنگ با کیفیت 320 

Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 


 

متن آهنگ پا به پات علی اصحابی
پا به پات تا هر جای دنیا میام آخه دوست داشتنتو دلم می خواد
مثل یادت که نمی تونه بره مثل سایه ات که نمی تونه نیاد
پاشو دلتنگی هاتو بهونه کن پاشو بی هوا به خواب من بیا
تو که احساس غریبی می کنی به هوای آشنا شدن بیا
ما بدون هم دو حرف ناتموم ما بدون هم دو اسم ساکتیم
ما بدون هم دو احساس غریب پشت دو نگاه بی تفاوتیم
♫♫♫
ساعت رسیدنت قلب منه که دقیقه ها رو محکم میزنه
با تو دست و پامو باز می کنمو تازه این اول عاشق شدنه
دل من از عشق تو دل نمی کنه دلم از خواب تو بیدار نمیشه
بی هوا یه شب به خواب من بیا دیگه این دقیقه تکرار نمی شه
به همین خاطره از تو قانع ام به همین دلخوشی حتی ساده تر
منو از گوشه نشینی شبام منو از خستگی خودم ببر
ما بدون هم دو حرف ناتموم ما بدون هم دو اسم ساکتیم
ما بدون هم دو احساس غریب پشت دو نگاه بی تفاوتیم



 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد