تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود موزیک ویدیو جدید عماد طالب زاده به نام رد دادی

دانلود موزیک ویدیو جدید عماد طالب زاده به نام رد دادی با لینک مستقیم و کیفیت ۱۰۸۰ آهنگ

دانلود موزیک ویدیو رد دادی از عماد طالب زاده

دانلود اهنگ رد دادی به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Music video Emad Taleb Zadeh Rad Dadi

     

        پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید




لینک های دانلود آهنگ :



متن آهنگ عماد طالب زاده رد دادی

حق داری داری هذیون میگی باز تب داری به همه غیر خودت شک داری میگی از رابطمون بیزاری
رد دادی دیگه از چشم منم افتادی برو هر جا که میخوای آزادی تو یه آدمه پر از ایرادی

من دوست داشتم تو رو برو هر جا که دوست داری
احساست به من چیه کیه اون که دوسش داری رد دادی دیگه منو داری جای کی میذاری

من دوست داشتم تو رو برو هر جا که دوست داری
احساست به من چیه کیه اون که دوسش داری رد دادی دیگه منو داری جای کی میذاری

دانلود موزیک ویدیو جدید عماد طالب زاده رد دادی

درگیری واسه کی هی خودتو میگیری
تو که میگفتی برام میمیری اینجوری باشه که از دست میری
رد دادی دیگه از چشم منم افتادی برو هر جا که میخوای آزادی تو یه آدمه پر از ایرادی

من دوست داشتم تو رو برو هر جا که دوست داری
احساست به من چیه کیه اون که دوسش داری رد دادی دیگه منو داری جای کی میذاری

من دوست داشتم تو رو برو هر جا که دوست داری
احساست به من چیه کیه اون که دوسش داری رد دادی دیگه منو داری جای کی میذاری







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد