تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام آرزوی محال

دانلود آهنگ جدید مهران آتش به نام آرزوی محال با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

دانلود آهنگ آرزوی محال از مهران آتش

دانلود اهنگ آرزوی محال به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Music mehran atash arezooye mahal


       

    پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید





لینک های دانلود آهنگ :



پخش آنلاین




متن آهنگ مهران آتش آرزوی محال

یه لحظه هوامو بغل کن ببین چه آغوشی سمته تو باز میکنم
به این دیدن از دورتم قانعم منی که همش اعتراض میکنم

یه امشب فقط تو خیاله خودت جهانه دوتامونو بی مرز کن
خیال کن که دستات تو دست منه نمیگم حقیقی فقط فرض کن

به هیشکی به جز تو نه فکر میکنم نه یه تار موتو عوض میکنم
اگه آرزوی تو نیستم نترس خودم آرزوتو عوض میکنم

به هر سمت که پاهات قدم میزنه مسیر منو زیر و رو میکنه
سکوت تو یعنی تمومش کنم نگاهت ولی هی شروع میکنه

دانلود آهنگ جدید مهران آتش آرزوی محال

چشامونو از هم جدا میکنی ولی هی به ذهنت خطور میکنم
نگاه کن به عشقه رسیدن به تو از این خط قرمز عبور میکنم

دلم از جوابه تو میترسه و فقط از سکوتت سوال میکنه
نگاه کن داره کم کم این حسرتا تو رو آرزوی محال میکنه تو رو آرزوی محال میکنه

به هیشکی به جز تو نه فکر میکنم نه یه تار موتو عوض میکنم
اگه آرزوی تو نیستم نترس خودم آرزوتو عوض میکنم

به هر سمت که پاهات قدم میزنه مسیر منو زیر و رو میکنه
سکوت تو یعنی تمومش کنم نگاهت ولی هی شروع








نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد