تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی به نام عاشقم باش

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی به نام عاشقم باش    با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

دانلود آهنگ عاشقم باش از روزبه نعمت اللهی

دانلود اهنگ عاشقم باش به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Music Roozbeh Nematolahi Ashegham Bash

   

       

    پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید



لینک های دانلود آهنگ :


متن آهنگ روزبه نعمت اللهی عاشقم باش

تو آغازه یه احساسی که من هر لحظه رویامه
کسی که طرز لبخندش تمومه دلخوشی هامه
تورا میبینم از جایی که دنیارو نمیبینم
همیشه پای این رویا شبا تا صبح میشنیم
عاشقم باش تو این روز خوش بارونی
عاشقم کن تو که حال منو میدونی
من کنار تو دریارو به هم میریزم
با نگاه تو دنیارو به هم میریزم
عاشقم باش تو این روز خوش بارونی
عاشقم کن تو که حال منو میدونی
من کنار تو دریارو به هم میریزم
با نگاه تو دنیارو به هم میریزم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت اللهی عاشقم باش

♫♫♫♫♫♫

یه وقتایی که دلتنگم هوای کوچه بارونه
منو تنها هوای تو میاره سمت این خونه
بذار پای حضور تو جهانم گم نشه رویاش همیشه
عاشقت هستم فقط تو عاشق من باش
عاشقم باش تو این روز خوش بارونی
عاشقم کن تو که حال منو میدونی
من کنار تو دریارو به هم میریزم
با نگاه تو دنیارو به هم میریزم




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد