تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی به نام دیوونم

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی به نام دیوونم با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

دانلود آهنگ  دیوونم از امید ساربانی 

دانلود اهنگ دیوونم به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Music Omid Sarebani Divoonam



 

  

  

    پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید



   لینک های دانلود آهنگ:  


پخش آنلاین


متن آهنگ امید ساربانی دیوونم


دوباره حرفات اون نگاه هات دوست دارمات یادم میاد و
باز همون اهنگ چشای خوش رنگ باز دل تنگ تو رو میخواد و
من بی تو تنهام بی تو تنهام تو اوج غم هام نبودنت
نبودی اما تمام اینجا پر از تو و بوی پیرهنت بود
دیوونم هنوزم من عاشق بارونم به یاد عشق اون روزامونم داغونم
بیا بیا کنارت ارومم نباشی کاملا یه دیوونم نمیشه بی تو نه نمیتونم دیوونم

دانلود آهنگ جدید امید ساربانی دیوونم

بازم نشستم چشامو بستم منتظر هستم بیایی دوباره
میگن نمیایی منو نمیخوایی که عشقت از تو خبر نداره
دوباره بارون من و خیابون که خنده هامون یادش نرفته
یه قرنه انگار از اخرین بار که دیدمت شد همین یه هفته
دیوونم هنوزم من عاشق بارونم به یاد عشق اون روزامونم داغونم
بیا بیا کنارت ارومم نباشی کاملا یه دیوونم نمیشه بی تو نه نمیتونم دیوونم






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد