تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده یارم باش اگه میتونی کنارم باش

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به نام یارم باش
Download New Music Mohammad Alizadeh – Yaram Bash


  

   پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید


دانلود آهنگ باکیفیت320

دانلود آهنگ باکیفیت128



متن آهنگ یارم باش محمد علیزاده


عزیزم عاشق باش مث من وقتی برات میمیرم
تو فقط لب تر کن بگو خوشبختی برات میمیرم
عزیزم عاشق باش دو روز دنیا سریع طی میشه 
من یه روز دنیامو به پات میریزم یعنی کی میشه
یارم باش اگه میتونی کنارم باش
همه ی دار و ندارم باش عاشق برق تو چشماتم
چه خاطره ها که ندارم باهاش نفس دل بی قرارم باش
من اگه به کسی بگم عشقم بود و نبودمو میذارم پاش
تو کی بودی که من موندم تو کارت دوباره
همه چیزم شدیدا بستگی به تو داره
دلم پر میزنه اسمت میاد آدم حیفش میاد تا تو اینجایی
بخواد یه لحظه م چشماشو رو هم بذاره وای دوباره
یارم باش اگه میتونی کنارم باش 
همه ی دار و ندارم باش عاشق برق تو چشماتم
چه خاطره ها که ندارم باهاش نفس دل بی قرارم باش
من اگه به کسی بگم عشقم بود و نبودمو میذارم پاش

متن ترانه محمد علیزاده یارم باش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد