تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام یکیو دارم

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام یکیو دارم

Ehsan Khajeh Amiri - Yekio Daram

تنظیم : معین راهبر ؛ آهنگسازی : فرشید ادهمی ؛ ترانه : عاطفه حبیبی

متن ترانه یکیو دارم از احسان خواجه امیری

آخه کی انقد مثل تو نابه / چی به اندازه چشمای تو جذاب

آخه کی انقد با دلم جوره / تو دلم جای یه دیوونه مغروره

  

  

  یشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید 


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download


متن ترانه احسان خوجه امیری به نام یکیو دارم


آخه کی انقد مثل تو نابه 
چی به اندازه چشمای تو جذاب
آخه کی انقد با دلم جوره
تو دلم جای یه دیوونه مغروره
اونی که عطرش میمونه یادم به هرکسی جز اون بی اعتمادم
اونی که میخوامش و میخوادم
یکیو دارم از عشقش بگم هرچی کمه هرچی بگم اون داره
یکیو دارم حواسش به منه عشق منه عاشق بیماره
یکیو دارم از عشقش بگم هرچی کمه هرچی بگم اون داره
یکیو دارم حواسش به منه عشق منه عاشق بیماره
این بیقراری قانون عشقه کی جز خودت تو این سرنوشته
تو که باشی بهشته
دارو نداره این دل تویی تو اصلا قبوله هرچی بگی تو
قلبی که انقد بی تابه واست مگه میتونه بی تو
یکیو دارم از عشقش بگم هرچی کمه هرچی بگم اون داره
یکیو دارم حواسش به منه عشق منه عاشق بیماره
یکیو دارم از عشقش بگم هرچی کمه هرچی بگم اون داره
یکیو دارم حواسش به منه عشق منه عاشق بیماره




 پخش آنلاین موزیک


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد