تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید علیسا به نام رمانتیک

علیسا رمانتیک

دانلود آهنگ جدید علیسا به نام رمانتیک

Alisa - Romantic

متن ترانه رمانتیک از علیسا

    

    

  یشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید 


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download


متن ترانه علیسا به نام رمانتیک

بین ما همه چی خوبه خوبه
واسه توئه که قلب من داره می کوبه
دیگه مال همیم ما واسه ی همیشه 
هیچکی شبیه ما دوتا دیگه نمیشه
آروم آروم آروم شدی همه جونم
من دیگه بدون تو نه نمیتونم
انقده جذابیت داره چشمات
میمیرم یه لحظه بی تو بمونم
همه زندگیمیو دوست دارم
توروهمیشه رو چشمام میذارم
نفس منی؛ همه کس منی؛ تو نیمه ی گمشده ی منی
همه زندگیمیو دوست دارم
توروهمیشه روچشام میذارم
نفس منی، همه کس منی، تو نیمه ی گمشده ی منی

دستات تو دستامه، آرامش دارم 
باتو زیر بارون بودنو دوست دارم
یه چتر بسته بوی نم بارون
دوتایی قدم زدن تو همین خیابون
آروم آروم آروم شدی همه جونم
من دیگه بدون تو نه نمیتونم
انقده جذابیت داره چشمات
میمیرم یه لحظه بی تو بمونم
همه زندگیمیو دوست دارم
توروهمیشه رو چشمام میذارم
نفس منی؛ همه کس منی؛ تو نیمه ی گمشده ی منی
همه زندگیمیو دوست دارم
توروهمیشه روچشام میذارم
نفس منی، همه کس منی، تو نیمه ی گمشده ی منی


پخش آنلاین موزیک



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد