تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی خنده های تو

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی خنده های تو با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ

ترانه سرا : شهرام جلیلی ، آهنگساز : سامان جلیلی ، تنظیم : حامد برادران

ویولن : عرفان پاشا ، گیتار الکتریک : نیما رمضان ، عکس : دلارام غفاری

Download New Music Saman Jalili You smiling

 

      

پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید




 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 64 
Download



متن آهنگ جدید سامان جلیلی خنده های تو

تو باشی با من همه چی خوبه

قلبم از عشقت داره می کوبه

صدای بارون تو گوشم میگه

باید عاشق شد وقتشه دیگه

توی این پیاده رو ام شونه به شونه ی توام

می دونی دوست دارم

آره دیوونه ی توام

لمس دستات و می خوام به دلم میده آرامش

توی وجود تو هست همون حسی که می خوامش

حرفای من و می شنوی و میگی آره

دلم من طاقت دوریت و نداره

اونی که زندگیش و به پای تو داده

لحظه لحظه یاد نگاه تو افتاده

♫♫♫♫♫♫

خوشبختی یعنی زندگی با تو

بگو کی عاشق تره من یا تو

توی لبخندت معجزه داری

با تو دنیا رو دارم انگاری

توی این پیاده رو ام شونه به شونه ی تو ام

می دونی دوست دارم آره دیوونه تو ام

لمس دستات و می خوام به دلم میده آرامش

توی وجود تو هست همون حسی که می خوامش

حرفای من و می شنوی و میگی آره

دلم من طاقت دوریت و نداره

اونی که زندگیش و به پای تو داده

لحظه لحظه یاد نگاه تو افتاده


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد