تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید امیرعباس حسن زاده این روزا

دانلود آهنگ جدید امیرعباس حسن زاده این روزا با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ
دانلود آهنگ این روزا از امیرعباس حسن زاده
ترانه: نرگس جعفری , ملودی: امیرعباس حسن زاده
تنظیم: فرزاد ماهان , میکس و مستر: محمد فلاحی

دانلود اهنگ این روزا به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Music Amir Abbas Hasanzadeh – In Rooza

  
            پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید  



پخش آنلاین :

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ جدید امیرعباس حسن زاده این روزا با کیفیت 128دانلود آهنگ جدید امیرعباس حسن زاده این روزا باکیفیت 320
متن آهنگ امیرعباس حسن زاده این روزا
این روزا آرومم این روزا خوشحالم
این روزا خندونم عاشق مهتابم
عاشق پاییزم عاشق عاشق بارونم
این روزا احساسم مثل دلت گرمه
مثل هوا خوبه اولش پیداست
تا آخر دنیا قصه ما خوبه
♫♫♫♫
قدم زدن با تو همیشه خوبه
هوای من با تو همیشه خوبه
حتی زمستونا که سرده دنیا
برای من با تو همیشه خوبه
قدم زدن با تو همیشه خوبه
هوای من با تو همیشه خوبه
حتی زمستونا که سرده دنیا
برای من با تو همیشه خوبه
♫♫♫♫
وقتی تو همرامی این همه آرامش چیز عجیبی نیست
حسی که بهت دارم انقده خوبی که حس غریبی نیست
اگه توی سینم دوتا دلم باشه فقط تورو میخوام
چشات مثه دریا قشنگ و آرومه من عاشق دریام
♫♫♫♫
قدم زدن با تو همیشه خوبه
هوای من با تو همیشه خوبه
حتی زمستونا که سرده دنیا
برای من با تو همیشه خوبه
قدم زدن با تو همیشه خوبه
هوای من با تو همیشه خوبه
حتی زمستونا که سرده دنیا
برای من با تو همیشه خوبه



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد