تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید افشین آذری نازنین

دانلود آهنگ جدید افشین آذری نازنین با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ
دانلود آهنگ نازنین از افشین آذری

دانلود اهنگ نازنین به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Music Afshin Azari – Nazanin

                 
             پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید  


پخش آنلاین :

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ جدید افشین آذری نازنین با کیفیت 128دانلود آهنگ جدید افشین آذری نازنین با کیفیت 320
متن آهنگ افشین آذری نازنین
نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم
فدایه چشمایه نازت من به عشقه تو بنازم
نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم
فدایه چشمایه نازت من به عشقه تو بنازم
پریشونو اسیرم بی تو از دنیا سیرم
نکن گریه الهی واسه اشکات بمیرم
پریشونو اسیرم بی تو از دنیا سیرم
نکن گریه الهی واسه اشکات بمیرم
نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم
فدایه چشمایه نازت من به عشقه تو بنازم
نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم
فدایه چشمایه نازت من به عشقه تو بنازم
تکست آهنگ نازنین افشین آذری
چقد سخته تو پائیز با یکی آشنا شی
اما وقتی بهار شد بخوای ازش جداشی
چقد سخته تو پائیز با یکی آشنا شی
اما وقتی بهار شد بخوای ازش جداشی
نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم
فدایه چشمایه نازت من به عشقه تو بنازم
نازنین نازت بنازم تا ابد بمون کنارم
فدایه چشمایه نازت من به عشقه تو بنازم
**


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد