تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به خودم بد کردم

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به خودم بد کردم با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

دانلود آهنگ به خودم بد کردم از علیرضا طلیسچی

دانلود اهنگ به خودم بد کردم به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Music Alireza Talischi Ft Saeed Atani – Be Khodam Bad Kardam

y74_12.gif (468×68) 

                                    

پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید

Picture2.jpg (150×89)


پخش آنلاین :

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به خودم بد کردم با کیفیت 128دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به خودم بد کردم با کیفیت 320


متن آهنگ علیرضا طلیسچی به خودم بد کردم

دستم و گرفته برده دلم نرفته باش نه

بیا فرض کن تمام زندگیم یه دست داشتم

من با یکی بودم که بودنش عذابم بود

اما تصویر تو هر شب توی خوابم بود

نگو تقصیر منه که رفتن اتفاقم بود

چند دفعه گرفتمت اما بازم قطع کردم

نمی دونی چند دفعه امروزم و لعنت کردم

نمی دونی تولدت چه حالی و رد کردم

به خودم بد کردم

حواسم از خیال تو پرت نمی شود چرا

چرا همیشه پیش رومی

متنفرم به هر کی جز تو دل بسپارم

ولی خوب شد این بد که هنوز بهت حس دارم

متنفرم که هر گوشه ی ذهنم از تو آدرس دارم

با دلی که تو فقط میشناسی کم طاغت بود

مدیونی فکر کنی خیلی برام راحت بود

می دونم همیشه بهتر از منش واست بود

چند دفعه گرفتمت اما بازم قطع کردم

نمی دونی چند دفعه امروزم و لعنت کردم

نمی دونی تولدت چه حالی و رد کردم

به خودم بد کردم

حواسم از خیال تو پرت نمی شود چرا

چرا همیشه پیش رومی

ببین چه بی تو بی منم

من از تو دل نمی کنم

مگر خودت به من بگویی



نظرات 1 + ارسال نظر
dokhi چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 20:33 http://love24.home.kg/

سعادت و خوشبختی رو براتون آرزومندم... خوشحال میشم به منم سر بزنین نیومدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
89568

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد