تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید امید جهان ول ولک

دانلود آهنگ جدید امید جهان ول ولک با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

دانلود آهنگ ول ولک از امید جهان

دانلود اهنگ ول ولک به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Music omid Jahan– Vol Volek 


                                                    

پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید

Picture2.jpg (150×89)




پخش آنلاین :

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ جدید امید جهان ول ولک با کیفیت 128دانلود آهنگ جدید امید جهان ول ولک با کیفیت 320





متن آهنگ امید جهان ول ولک

ول ول ول ولک ول ول ول ولک

ول ول ول ولک ول ول ول ولک

ماه تابان آرام جان ماه تابان آرام جان

شیرین زبان شیرین زبان

اهل آبادان اهل آبادان

تو رو دوست دارم شک نکن هستی تو قلبم

عشق منیا شک نکن هستی تو قلبم

ول ول ول ولک ول ول ول ولک

ول ول ول ولک ول ول ول ولک

ول ول ول ولک ول ول ول ولک

ول ول ول ولک ول ول ول ولک

هستم من یادم میام تو خوابت

هستم من یادم میام تو خوابت

هستم دنبالت هستم دنبالت

میام سر راهت میام سر راهت

میام سر راهت شاید عاشق من شی

میام سر راهت شاید عاشق من شی

ول ول ول ولک ول ول ول ولک

ول ول ول ولک ول ول ول ولک

ول ول ول ولک ول ول ول ولک

ول ول ول ولک ول ول ول ولک

ماه تابان آرام جان ماه تابان آرام جان

شیرین زبان شیرین زبان

اهل آبادان اهل آبادان

امید جهان

تو رو دوست دارم شک نکن هستی تو قلبم

عشق منیا شک نکن هستی تو قلبم

ول ول ول ولک ول ول ول ولک

ول ول ول ولک ول ول ول ولک

ول ول ول ولک ول ول ول ولک

ول ول ول ولک ول ول ول ولک

هستم من یادم میام تو خوابت

هستم من یادم میام تو خوابت

هستم دنبالت هستم دنبالت

میام سر راهت میام سر راهت

میام سر راهت شاید عاشق من شی

میام سر راهت شاید عاشق من شی

ول ول ول ولک ول ول ول ولک

ول ول ول ولک ول ول ول ولک





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد