تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید موزیک افشار همکوچه

دانلود آهنگ جدید موزیک افشار همکوچه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

دانلود آهنگ همکوچه از موزیک افشار

دانلود اهنگ همکوچه به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Musicmusic afshar hamkoche

                                                  

پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید

Picture2.jpg (150×89)

پخش آنلاین :

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ جدید موزیک افشار همکوچه با کیفیت 128دانلود آهنگ جدید موزیک افشار همکوچه با کیفیت 320



متن آهنگ موزیک افشار همکوچه


شونه به شونه عشقمو قدم بزن ای شبِ بی خواب
بامن بمـون و حادثـه رقـم بـزن ای دلِ مـرداب
دلتنگیامو با من از این کوچه رد شو
آوازمـو بیـتـاب کـن بانوی مهتاب

مـن تـازه از تکــرارِ دلتـنـگــی رسیدم
در چشـــم تـو آرامـش فــردا رو دیـدم
تـن خســــته ازطوفانِ ســـردِ نا رفیقی
بـا تـو بـه اوجِ با تـو بودن پَر کشیدم

چشمان عشقم تشنه ی یک جرعه دیدار
شـب نامـه ی تنهاییـمو می خونه دیوار
با مـن بیـا تـا عاشــقـی رونـق بگیـره
با من بیـا تا قصّه ی سـرو و ســپیدار

همکوچه شـو همپایِ رفتن همســایه شو با این غریبه
تقسیم کن بغضت رو با من این جاده از ما بـی نصیـبه

با من بیـا تـا عاشــقی ، همسـفره شو با سادگی
با من بمون ای مهربون ، آبی به رنـگِ آسـمون
ای نازنیـن اعجـاز کـن ، آغـوشِ دیـده بـاز کن
در قلبِ من پرواز کـن ، از نـو مـرا آغـاز کـن

همکوچه شـو همپایِ رفتن همســایه شو با این غریبه
تقسیم کن بغضت رو با من این جاده از ما بـی نصیـبه

شونه به شونه عشقمو قدم بزن ای شبِ بی خواب
بامن بمـون و حادثـه رقـم بـزن ای دلِ مـرداب
دلتنگیامو با من از این کوچه رد شو
آوازمـو بیـتـاب کـن بانوی مهتاب

مـن تـازه از تکــرارِ دلتـنـگــی رسیدم
در چشـــم تـو آرامـش فــردا رو دیـدم
تـن خســــته ازطوفانِ ســـردِ نا رفیقی
بـا تـو بـه اوجِ با تـو بودن پَر کشیدم

چشمان عشقم تشنه ی یک جرعه دیدار
شـب نامـه ی تنهاییـمو می خونه دیوار
با مـن بیـا تـا عاشــقـی رونـق بگیـره
با من بیـا تا قصّه ی سـرو و ســپیدار

همکوچه شـو همپایِ رفتن همســایه شو با این غریبه
تقسیم کن بغضت رو با من این جاده از ما بـی نصیـبه

با من بیـا تـا عاشــقی ، همسـفره شو با سادگی
با من بمون ای مهربون ، آبی به رنـگِ آسـمون
ای نازنیـن اعجـاز کـن ، آغـوشِ دیـده بـاز کن
در قلبِ من پرواز کـن ، از نـو مـرا آغـاز کـن

همکوچه شـو همپایِ رفتن همســایه شو با این غریبه
تقسیم کن بغضت رو با من این جاده از ما بـی نصیـبه












نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد