تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه معجزه دست خط

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه معجزه دست خط با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

دانلود آهنگ معجزه از مصطفی یگانه

دانلود اهنگ معجزه به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Music  Mostafa Yeganeh– Mojeze

                                                    

پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید

Picture2.jpg (150×89)


پخش آنلاین :

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه معجزه با کیفیت 128دانلود آهنگ جدید مصطفی یگانه معجزه با کیفیت 320



متن آهنگ مصطفی یگانه معجزه

هنوزم به یه معجزه دلخوشم گره های کور منو باز کن

منو نه به چشم گناهای من به چشم خدایی برنداز کن

دوباره پریشون و تنها شدم تموم در ها به روم بسته شد

کم آوردم از بنده هات و دلم از این بی خدایی خدا خسته شد

شبیه تو دستی ندیدم هنوز که دلتنگیام و نوازش کنه

خدا پاک کن اشکم و حالم و نذار گریه انقدر خرابش کنه

شبیه تو دستی ندیدم هنوز که دلتنگیام و نوازش کنه

خدا پاک کن اشکم و حالم و نذار گریه انقدر خرابش کنه

دعا کن بتونم باهات جور شم می خوام عمری باهات رفاقت کنم

می خوام کل دنیا رو با خوبیا به دنیای خوبت دعوت کنم

خدا من به هر چی بدی قانع ام ازم هر چی رو دوست داری بگیر

فقط لحظه هایی که دلتنگتم باهام عکس یاداری بگیر

شبیه تو دستی ندیدم هنوز که دلتنگیام و نوازش کنه

خدا پاک کن اشکم و حالم و نذار گریه انقدر خرابش کنه

شبیه تو دستی ندیدم هنوز که دلتنگیام و نوازش کنه

خدا پاک کن اشکم و حالم و نذار گریه انقدر خرابش کنه





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد