تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدیدبنیامین بهادری یه بار دیگه اشتباه کن. Benyamin Bahadori

دانلود آهنگ جدیدبنیامین بهادری یه بار دیگه اشتباه کن با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

دانلود آهنگ جدید یه بار دیگه اشتباه کن از بنیامین بهادری

دانلود اهنگ یه بار دیگه اشتباه کن به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Music –  Benyamin Bahadori Ye Bare Dige Eshtebah Kon

                                                    

پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید

Picture2.jpg (150×89)



پخش آنلاین :

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری یه بار دیگه اشتباه کن با کیفیت 128دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری یه بار دیگه اشتباه کن با کیفیت 320


متن آهنگ بنیامین بهادری یه بار دیگه اشتباه کن

اگه میتونی خودت و برسون دارم نفس نمی کشم

اما پام و پس نمی کشم من از تو دست نمی کشم

دستم و بگیر که دارم می میرم دست هات و می خوام بگیرم

دارم می افتم بگیرم من دارم از دست میرم

یه بار دیگه اشتباه کن دوباره به چشمام نگاه کن

یه بار دیگه اشتباه کن دوباره به چشمام نگاه کن

یادت باشه نگاهت و دوست داشتم

اولین اشتباهت و دوست داشتم

یادت باشه نگاهمو دوست داشتی

آخرین اشتباهم و دوست داشتی





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد