تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بی تابانه

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بی تابانه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

دانلود آهنگ بی تابانه از علی زند وکیلی

دانلود اهنگ بی تابانه به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Music Ali Zand Vakili – Bi Tabaneh


                                                            

پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید

Picture2.jpg (150×89)


پخش آنلاین :

لینک های دانلود آهنگ :

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بی تابانه با کیفیت 128دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی بی تابانه با کیفیت 320



متن آهنگ علی زند وکیلی بی تابانه

هوای حال من غم داره سرده ولی از ابر و بارون خزون نیست

زمستون داره تو لحن تو انگار که ابرش تو هزار تا آسمون نیست

هوام دلگیر نفس هام سرد دلم خون یه عالم در دو دل دارم تو سینه

شب تار و غم یار و دل زار هوای بی می و ساقی همینه

چه بی تابانه بی تاب تب تو چه بی رحمانانه بی رحمی تو بی رحم

چه بی اندازه می خوام که تو باشی چه با انگیزه می خونی که میرم

منو سازم منو سوزم من و آه تو و جام پر از می که شکستی

منو حال خراب و این شراب و تو و باده منو عادت به مستی

تو و باده منو عادت به مستی

من اینجا دلخوشیم رفته به باد و تو موهات غرق رقص روی این باد

سکوت شب کنار تو یه حرف سکوت تو چه احساسی به شب داد

چه بی تابانه بی تاب تب تو چه بی رحمانانه بی رحمی تو بی رحم

چه بی اندازه می خوام که تو باشی چه با انگیزه می خونی که میرم

منو سازم منو سوزم من و آه تو و جام پر از می که شکستی

منو حال خراب و این شراب و تو و باده منو عادت به مستی

تو و باده منو عادت به مستی




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد