تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام چشمات

دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام چشمات با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

دانلود آهنگ چشمات از امید جهان

دانلود اهنگ چشمات به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Music Omid Jahan Cheshmat

 

    پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید




 لینک های دانلود آهنگ :
پخش آنلاین



متن آهنگ امید جهان چشمات

هله هله یالا هله هله یالا

هله هله یالا هله هله یالا

بالا بالا دستا بالا بالا بالا دستا بالا

چه تماشایی چشمات آخ عجب جایی چشمات

آخ عجب جایی چشمات

نمیدونم چی شد اصلا که شدم جادوی چشمات

که شدم جادوی چشمات

بیقرارت شده قلبم دوست دارم مال خودم شی

دانلود آهنگ جدید امید جهان چشمات

دوست دارم مال خودم شی

واسه پرواز دوباره تو پر و بال خودم شی

تو پر و بال خودم شی

هله هله یالا هله هله یالا

هله هله یالا هله هله یالا

بالا بالا دستا بالا بالا بالا دستا بالا

چه تماشایی چشمات آخ عجب جایی چشمات

آخ عجب جایی چشمات

نمیدونم چی شد اصلا که شدم جادوی چشمات

که شدم جادوی چشمات





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد