تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام منو ترکم نکن

دانلوآهنگ جدید شهاب رمضانی به نام منو ترکم نکن با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

دانلود آهنگ منو ترکم نکن از شهاب مظفری

دانلود اهنگ منو ترکم نکن به همراه متن آهنگ و بیوگرافی خواننده

Download New Music  Shab Mozaffari Mano Tarkam Nakon


   

  

    پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید




لینک های دانلود آهنگ :



پخش آنلاین

متن آهنگ شهاب مظفری منو ترکم نکن

دلم واست تنگ میشه
هر روزی که رد میشه
واسه من یه زندونه این خونه بی تو
چشات منو میگیره میخندی جونم میره
دیوونه میشم واست میشم هی بی تابت
منو ترکم نکن اصلاً بی تو من از همه خستم
همه دنیام تو نگاته نگیر از من چشاتو
تو دیوونه منم عاشق و پرنده روی ابرا
میرسیم ما ته دنیا نگیر از من چشاتو
منو ترکم نکن اصلاً بی تو من از همه خستم
همه دنیام تو نگاته نگیر از من چشاتو
تو دیوونه منم عاشق و پرنده روی ابرا
میرسیم ما ته دنیا نگیر از من چشاتو

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری منو ترکم نکن

برام سخت شده نمیتونم از فکر تو درام
حواسم به توئه سمت اون چشات که پیچیده به پام
نفس حبس شده کارم سخت شده
دلم تنگه هی همش من تورو میخوام
منو ترکم نکن اصلاً بی تو من از همه خستم
همه دنیام تو نگاته نگیر از من چشاتو
تو دیوونه منم عاشق و پرنده روی ابرا
میرسیم ما ته دنیا نگیر از من چشاتو




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد