تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام نیمه ی من

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام نیمه ی من

امشب آهنگی دیگر از خواننده حامد همایون بنام نیمه ی من همراه با دو کیفیت 320 و 128

Download New Track BY : Hamed Homayoun Nimeye Man With Two Quality On Ahangestan

متن آهنگ نیمه ی من حامد همایون

♪♪♪♪♪♪♪♪♪

همیشه یادم هست لبخندت چه کرده با قلبم
میباری به جان من نم نم میخواهی مرا ولی کم کم
یارم همه کسو کارم هوای تو دارم دوباره امشب
باید از آسمان بی وقفه بی امان باران ببارد امشب

♪♪♪♪♪♪♪♪♪

حامد همایون نیمه ی من


 

         

    پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید



لینک های دانلود آهنگ :



پخش آنلاین










نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد