تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام ترکم نکنیا

دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام ترکم نکنیا

Download New Music Hoorosh Band – Tarkam Nakonia

 

    

  

             پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید

متن آهنگ ترکم نکنیا هوروش باند

تو که میدونی دور شی میمیرم
من نفس هی از تو میگیرم
نرو نذار قفس بشه دنیام ترکم نکنیا …
من یخ میکنم سرما که سهله تب میکنن گلای باغچه
بی تو یذره هم حتی از من نمیمونه
میگردم هی دور تو تا کی هر روزمم سرگیجه باشه
پیشم بمون تا که کنارت آخر از هم این زنجیره واسه
عزیزم عشقت شده تموم زندگیه من
هنوزم فکرت نرفته از خیال خسته ام
عزیزم عشقت شده تموم زندگیه من 
هنوزم فکرت نرفته از خیال خسته ام
عزیزم عشقت شده تموم زندگیه من
هنوزم فکرت نرفته از خیال خسته ام
عزیزم عشقت شده تموم زندگیه من
هنوزم فکرت نرفته از خیال خسته ام

متن ترانه هوروش باند ترکم نکنیا

  
00:00
03:24

دانلود آهنگ باکیفیت320

دانلودآهنک باکیفیت128





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد