تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود موزیک ویدیو جدید با من بمون معین با کیفیت 4K و HD

دانلود موزیک ویدیو جدید و فوق العاده زیبا از معین به نام با من بمون  
دانلود موزیک ویدیو با من بمون از معین با کیفیت 1080 و 720 و 480 و 4K به همراه آهنگ ویدیو
Download New Music Video Moein - Ba Man Bemoon 4K 

 دانلود موزیک ویدیو جدید با من بمون معین با کیفیت 4K و HD

 

   

 پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید



لینک دانلود موزیک ویدویو

  Moein - Ba Man Bemoon 4K.mkv313.8 MB2019-06-30
  Moein - Ba Man Bemoon 1080p.mp480 MB2019-06-30
  Moein - Ba Man Bemoon 720p.mp443.4 MB2019-06-30
  Moein - Ba Man Bemoon 480p.mp423.5 MB2019-06-30

 

لینک دانلود آهنگ


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download



پخش آنلاین ویدیو




 

تکست آهنگ با من بمون معین

همیشه با تو خوشخبتم

چه عطری توو نفس هاته

یه دنیا غرقِ آرامش

تووی جشمای زیباته

بهاری تووی دستاته

مث یه بارونِ نم نم

همیشه با تو آرومم

همیشه با تو خوشبختم

همیشه با تو خوشبختم

با من بمون که شادی

بباره تووی خونه

شاید که پر کشیدی

از بغضِ این زمونه

با من بمون که چشمات

تمامِ زندگیمه

عشقِ تو یادگاره

روزای سادگیمه

تو میخندی و این دنیا

شبیه رویاهام میشه

بدونِ تو همه دنیا

تووی آغوشِ آتیشه

مث یه ماهِ بی تابی

که تووی برکه خوابیده

تو رو میدزدمت یک شب

از این رویای نادیده

با من بمون که شادی

بباره تووی خونه

شاید که پر کشیدی

از بغضِ این زمونه

با من بمون که چشمات

تمامِ زندگیمه

عشقِ تو یادگاره

روزای سادگیمه

همیشه با تو خوشبختم

همیشه با تو خوشبختم

با من بمون که شادی

بباره تووی خونه

شاید که پر کشیدی

از بغضِ این زمونه

با من بمون که چشمات

تمامِ زندگیمه

عشقِ تو یادگاره

روزای سادگیمه

 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد