تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام خوش خنده ی من

سینا درخشنده خوش خنده ی من

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام خوش خنده ی من

Sina Derakhshande - Khosh Khandeye Man

ترانه : ساره رسولی ؛ موزیک : فرزین کاتب ؛ تنظیم : شجاعت شفایی

متن ترانه خوش خنده ی من از سینا درخشنده

دلبر خوش خنده ی من / حرفاتو با خنده بزن لحن قشنگتو میخوام

بمون همیشه تو دلم نازتو دائم میخرم / بخند تا از غصه درآم


  

         

   پیشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download


متن ترانه سینا درخشنده  خوش خنده ی من

 

دیدمت عشق میان قلب من
دامن گرفت آسمانم از سر خشنودی باریدن گرفت
چشم هایت غصه را از زندگی من گ
رفت از همه عالم دلم تصمیم دل کندن گرفت
دلبر خوش خنده ی من
حرفاتو با خنده بزن لحن قشنگتو میخوام
بمون همیشه تو دلم نازتو دائم میخرم
بخند تا از غصه درآم
دلبر خوش خنده ی من حرفاتو با خنده بزن لحن قشنگتو میخوام
بمون همیشه تو دلم نازتو دائم میخرم بخند تا از غصه درآم
باش تا مرگم سرت باشد به روی شانه ام عطر تو دائم پیچیده در فضای خانه ام
خوب میدانی که من یک عاشق دیوانه ام خوب میدانی که من یک عاشق دیوانه ام
دلبر خوش خنده ی من حرفاتو با خنده بزن لحن قشنگتو میخوام
بمون همیشه تو دلم نازتو دائم میخرم بخند تا از غصه درآم
دلبر خوش خنده ی من حرفاتو با خنده بزن لحن قشنگتو میخوام
بمون همیشه تو دلم نازتو دائم میخرم بخند تا از غصه درآم



 پخش آنلاین موزیک




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد