تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس
تکصدا موزیک یاس

تکصدا موزیک یاس

دانلود آهنگها و موزیک ویدیوهای روز در تکصداموزیک یاس

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام ای وای

حمید هیراد ای وای

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام ای وای

Hamid Hiraad - Ey Vaay

ترانه : صالح رسولی ؛ موزیک : حمید هیراد ؛ تنظیم : فرشاد فارسیان

متن ترانه ای وای از حمید هیراد

یه چال روی گونه / دو ابروی کمونت

دلمو میکشونه / روز وصالمونه


  

یشنهاد می شود جهت دانلود آهنگ ها از نرم افزار های مدیریت دانلود مانند IDM استفاده نمایید


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Download


متن ترانه حمید هیراد به نام ای وای


یه چال روی گونه


دو ابروی کمونت


دلمو میکشونه


روز وصالمونه


آره روز وصالمونه


عشقی که بینمونه آره مال هردومونه میگذره این زمونه عشقه فقط میمونه عشقه فقط میمونه


ای وای ای وای من دلبر زیبای من من به تو مینازم


ای وای ای وای من مستی دنیای من من به تو میبازم


خوشبختم از آنکه کنار من تو هستی خوشحالم از آنکه به قلب من نشستی


خوشبختی من اینه چشمام تورو میبینه دلم آروم میگیره دلم آروم میگیره دلم آروم میگیره


ای وای ای وای من دلبر زیبای من من به تو مینازم


ای وای ای وای من مستی دنیای من من به تو میبازم


ای وای ای وای من دلبر زیبای من من به تو مینازم


ای وای ای وای من مستی دنیای من من به تو میبازم



 پخش آنلاین موزیک


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد